12 iunie 2012

Timp


Nu am mai postat de mult.
Am si uitat sa scriu ceva, am si uitat cum arata o postare de-a mea, sa nu mai spun de modul cum imi utilizam gandurile in aceste postari.
Am trecut prin multe si probabil de asta. Am pierdut iubirea, am facut greseli, am intampinat probleme ale vietii care m-au facut sa-mi schimb cursul vietii. Dar usor usor m-am obisnuit sa traiesc in mediul asta, cu probleme, si sa lupt cat de cat pentru viitorul meu. 
Sper totusi sa am si o reusita.
Dar asta ve-ti afla pe parcurs, deoarece eu m-am intors la scris, si sper sa nu il mai las curand. 
Cat despre cum sunt momentan? Pai incerc sa ma bucur de prieteni, si oameni care ma sustin, de familie, care mai nou este mai numeroasa,si incerc sa revin la zambetul simplu si fericit din totdeauna, si sa le multumesc persoanelor care ma ajuta sa il am!
"Viata are cursul ei, asemeni apei unui rau...."


[O noua zi]
[Un nou rasarit de soare]
Universul asta e atat de incomod,plin de chestii fara rost,fara importanta,ocupat de oameni fara maniere,fara inima,sau cu inima de piatra,si oricat am lupta sa scapam dintr-ul loc,ne trezim in altul,care este mult mai incomod ca cel de care am scapat...