21 iunie 2012

Close your eyes


   Ascultam de dimineata melodia noua a lui Stefan Stan. Stilul lui este special, modul lui de a canta te face sa cazi pe ganduri again and again.
 Si asta m-a facut sa ma gandesc la o persoana pe care am ranit-o cel mai mult cu mult timp in urma.
Am realizat ca eu primeam sanse, si le aruncam la fel de repede pe cat le primeam, iar el astepta...
Si a asteptat.
Dar, evident, ca de obicei, eu sunt cea care face cele mai proaste alegeri, si alege exact persoanele care o fac sa sufere desi mereu spun "nu mai vreau sa sufar".
Parca imi place sa imi fac rau singura, desi urasc. 
Si desi de multe ori m-a deranjat ceva intr-o relatie,m-a ranit, am tacut si am spus:"Se va schimba, va fii bine."
Dar niciodata nu a fost asa. 
Am suferit desi am oferit totul, am plans si am fost singura, desi am fost alaturi de persoane atunci cand a fost nevoie.
Dar nu e nimic...
Doar un mic remember, si niste scuze care au fost asteptate... 1 an???Poate si mai mult...
"Trebuie sa te ridici, sa iti revii!"
"Hai vin-o.."
Aici gasiti melodia :  Stefan Stan
 [O noua zi]
[Un nou rasarit de soare]
Universul asta e atat de incomod,plin de chestii fara rost,fara importanta,ocupat de oameni fara maniere,fara inima,sau cu inima de piatra,si oricat am lupta sa scapam dintr-ul loc,ne trezim in altul,care este mult mai incomod ca cel de care am scapat...