10 martie 2009

zile...

Doamne..saptamana de acum este din ce in ce mai rea..de ce?pai am o infinitate de argumente...probleme foarte multe:(, 2 ore de economie intr-o saptamana...inspectie...la boala...mai am o chemare...
Si ca sa nu fie toate asa de bine, posibil sa imi mai stric si media la biologie maine:( luand un doi...dar..asta e...ce sa fac ..net-ul nu e bun de gasit referate pt biologie:-? si compendiu..unde sa gasesc?


daca trec saptamana asta cu bine, o sa fiu cea mai fericita la sfarsitul ei:)).




[No, no, no ,no, no, no
No fire, no fire I
I wanna feel the music higher
And touch the sky
No love, no love
You drive me crazy
You crazy boy
I wanna life with you
A deja vu]

ce-mi place melodia8->

Oricum,am noroc de unele persoane,care... nici nu ma lasa sa fiu suparata...si nu stiu daca vreodata le voi putea multumii,dar ...voi face tot posibilul...
\:D/


Un comentariu:

Anonim spunea...

cum se numeste melodia? spune`mi pls :d am cautat pe tot google`u si doar aici am gasit versurile astea de la melodie :D spuneeeeeeeee`mi pls :D graur_horica@yahoo.com lasa-mi te rog un mail :D

Trimiteți un comentariu

Universul asta e atat de incomod,plin de chestii fara rost,fara importanta,ocupat de oameni fara maniere,fara inima,sau cu inima de piatra,si oricat am lupta sa scapam dintr-ul loc,ne trezim in altul,care este mult mai incomod ca cel de care am scapat...