10 martie 2009

...stiil hurts...

Vezi pe fata mea un zambet,si te roade invidia?:)
Vezi un copil in fata ta,si ai vrea sa dispara pentru totdeauna?
Nu exista ceea ce iti doresti!asta este singurul lucru pe care trebuie sa il retii!!
Daca vrei ceva cu adevarat,lupta pentru el,nu-l lasa sa treaca pe langa tine,asa cum faci si cu secundele pe care le pierzi in vant!
Lupta si intotdeauna vei gasi ceea ce iti doresti
Mi-am castigat increderea in mine..e adevarat,daca nu erai tu,sigur nu ajungeam asa:)
Iti multumesc pentru asta,desi te detest pentru altele


Desi acolo esti,si eu acolo
Desi te vreau,tu ma iubesti
Desi visez,tot te iubesc
Si uite ce frumos apare
Dragostea in departare
Dragostea care odata
Era amicitie curata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Universul asta e atat de incomod,plin de chestii fara rost,fara importanta,ocupat de oameni fara maniere,fara inima,sau cu inima de piatra,si oricat am lupta sa scapam dintr-ul loc,ne trezim in altul,care este mult mai incomod ca cel de care am scapat...