11 aprilie 2009

Sfarsit vs inceput....


;)) Am terminat curatenia...\:D/ am ajutat cu tot ce s-a putut, dar dupa am cazut intr-o oboseala...nu stiu de ce, dar dupa m-a luat un somn minunat...bine, ca nu am putut sa-l savurez prea mult, tinand cont ca am primit vreo 3 mesaje si doua telefoane....

In rest....astazi a fost o zi normala....sau mai putin normal, tinand cont ca mereu m-am gandit la pisi, dar nu am putut sa-i dau nici un semn nimic...cine stie ce si cum va fi pe parcurs, doar ca eu sper sa fie bine....


Acum....am o stare care nu este a mea...deoarece am asteptat sa ma sune tatal, dar:( se pare ca nu poate...cred ca cineva imi tine reteaua ocupata:)) mereu cand se trezeste el sa ma sune;)).Chiar m-as fi bucurat sa fi vorbit cu el la telefon. Chiar daca mi-a facut atata rau, ma bucur ca mai exista momente cand intreaba de mine, si m-am simtit bine cand am auzit ca este curios de starea mea de sanatate,dar pacat ca nu am putut vorbi cu el, sa-i spun ca nu s-au schimbat prea multe, dar ca ma bucura telefonul lui...asta e...poate o sa am ocazia sa vorbesc cu el:(...

Zilele astea au fost imposibile....tinand cont ca trec dintr-o stare in alta, fara motiv...ma gandesc la chestii de care am avut parte, la persoane care au disparut sau care au fost sterse pentru o perioada din decor....iar chestia asta ma face sa pic intr-o stare super nasoala...iar dupa...sa-mi revin..numai ca pentru a-mi reveni, trebuie sa vorbesc cu matza mia, sa ma faca sa rad, cum numai ea stie, cum numai ea poate, si cum numai si numai de la ea pot accepta!! Uof...nu stiu ce m-as face eu fara ea, dar sigur nu ar fi ceva bun....Ma bucur ca am o prietena, si inca una care o consider ca o sora minunata:X:X o sora pe care o iubesc si ai mei:X....E matza mia,si e deajuns atat:X

Am sa ma asez in pat, am sa visez putin, dar toate acestea dupa ce voi consuma cateva mesaje cu matza mia, de care imi este un dor enorm si pe care o iubesc enorm!!...

[Hai pupici la toata lumea, si sa aveti visele pe care nu le am eu:P!]



[You find Yourself]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Universul asta e atat de incomod,plin de chestii fara rost,fara importanta,ocupat de oameni fara maniere,fara inima,sau cu inima de piatra,si oricat am lupta sa scapam dintr-ul loc,ne trezim in altul,care este mult mai incomod ca cel de care am scapat...